Yastık Altında Saklı Hayaller
kitaplardahuzurbul:
“ Böyle bir Boşbakan olduğu sürece Türkiye’de ölümlerin sonu gelmez (2009 senesinde yaptığı konuşmasından)
”

kitaplardahuzurbul:

Böyle bir Boşbakan olduğu sürece Türkiye’de ölümlerin sonu gelmez (2009 senesinde yaptığı konuşmasından)

Her resimlere baktığımda gözlerim yanıyor, boğazımda o tatsız şey oluyor. Berbat hissediyorum. Sadece oturup bilgisayar ekranından olan biten için üzülmek geliyor elimden. Bunun için berbat hissediyorum. İşçilerimiz öldüğünü değil, Türkiye'min öldüğünü hissediyorum.
Sadece böyle zamanlarda hatırladık madencilerimizi, işçilerimizi bizde suçluyuz hemde çok.
bagimlipsikolog:
“Kader…
”
uyku-gereksiz:
“ Ayakta alkışlanır!
”

uyku-gereksiz:

Ayakta alkışlanır!

weasleylerinkayipkizi:
“ gelmeyensactebesirim:
“ yalnizrapunzel:
“ bosayasayangenc:
“ coololmayankiz:
“ dancing-with-hellcats:
“ x
”
amk sadece siyah bi resim 1.000 rb almış be
”
o siyah bir resim değil bu resim bugünü anlatıyor...

weasleylerinkayipkizi:

gelmeyensactebesirim:

yalnizrapunzel:

bosayasayangenc:

coololmayankiz:

dancing-with-hellcats:

x

amk sadece siyah bi resim 1.000 rb almış be 

o siyah bir resim değil bu resim bugünü anlatıyor aslında

#PRAYFORSOMA

#MilliYas

Bu, yalnızca siyah bir resim değildir.

Boş, simsiyah bir şey değildir.

Bu, acıdır. Orada cesetler arasında tanıdık biri görenlerin çığlığıdır, babasının öldüğünü duyan çocuğun kalbidir, bunu çocuğuna izah edemeyen annenin boğazıdır.

Bu, Türkiye’dir, 274 şehittir, kömürden daha kara.

derinbiryazarsadecegeceleriyazar:

sinirlikahkaha:

kitapaskina:

Yardım et Ya Rab. 

Icimiz kan ağlıyor..

Gözlerimdeki yaşa engel olamadım..

tekyolsiir:
“yalancininmumuu:
“ Sözün bittiği yer.
”
Acıtıyor ya.
”

tekyolsiir:

yalancininmumuu:

Sözün bittiği yer. 

Acıtıyor ya.

Arkadaşlar! Soma için yapabileceğiniz şeyler taziye mesajları paylaşmak, reblog yapmak, akuta mesaj atmak ya da bağış toplamakla sınırlı değil. Maden işçilerimiz için, aileleri için, babasız kalan çocuklar için, sokaklarda kalan çocuklar, yatacak yeri olmayan evsiz insanlar için, garipler için, garibanlar için, o nefret ettiğimiz okulu okumak ve iyi bir yerlere gelmek zorundayız. Çünkü ancak ve ancak bu ülkede iyi bir yere gelirsek onlara gerçekten yardımımız dokunabilir. Sizi bilmem, ama ben bunu onlara borç biliyorum. Onlar için okumalı ve iyi bir yere gelmeliyim. Sözü geçen biri olmalı ve onlara kol kanat gelmeliyim. Daha fazla üzüntü istemiyorum ve elimden geldiği kadar bu göz yaşlarını durduracağım. ANT İÇERİM!